Še 0.0 do brezplačne dostave

Zakaj jemati omega-3?

Prednosti omega-3 maščobnih kislin.

Omega-3 maščobne kisline so povezane s številnimi koristmi za zdravje. Zlasti lahko pomagajo pri krepitvi zdravja možganov in srca, zmanjšajo vnetje in zaščitijo pred več kroničnimi boleznimi. Omega-3 maščobne kisline so izjemno pomembne.

 

Imajo veliko močnih zdravstvenih koristi za vaše telo in možgane:

 

1. Lahko koristi pri depresiji in anksioznosti

Depresija je ena najpogostejših duševnih motenj na svetu.

Zanimivo je, da študije kažejo, da je pri ljudeh, ki redno uživajo omega-3, manjša verjetnost, da bodo imeli depresijo. Še več, pri ljudeh z depresijo in anksioznostjo kažejo, da lahko dodatki omega-3 izboljšajo simptome.

Obstajajo tri vrste omega-3 maščobnih kislin: alfa-linolenska kislina (ALA), eikozapentaenojska kislina (EPA) in dokozaheksaenojska kislina (DHA). Od treh se zdi, da je EPA najbolj koristna za depresijo.

 

2. Lahko izboljša zdravje oči

DHA, vrsta omega-3, je glavna strukturna komponenta mrežnice vašega očesa. Če ne dobite dovolj DHA, se lahko pojavijo težave z vidom. Zanimivo je, da je uživanje zadostne količine omega-3 povezano tudi z zmanjšanim tveganjem za degeneracijo rumene pege, enega glavnih vzrokov za trajne poškodbe oči in slepoto po vsem svetu.

 

3.  Lahko spodbuja zdravje možganov med nosečnostjo in zgodnjim življenjem

Omega-3 so ključne za rast in razvoj možganov pri dojenčkih. Zaužitje dovolj omega-3 med nosečnostjo je povezano s številnimi koristmi za vašega otroka, vključno z:

  • izboljšanim kognitivnim razvojem
  • boljšimi komunikacijskimi in socialnimi veščinami
  • zmanjšanjem vedenjskih težav
  • zmanjšanem tveganja za zamudo pri razvoju

4. Lahko izboljša dejavnike tveganja za bolezni srca

Srčni infarkt in možganska kap sta vodilna vzroka smrti na svetu. Pred desetletji so raziskovalci opazili, da imajo skupnosti ribojedcev zelo nizke stopnje teh bolezni. To so kasneje povezali z uživanjem omega-3. Od takrat so omega-3 maščobne kisline povezane s številnimi koristmi za zdravje srca.

 

Te prednosti vključujejo:

  • Trigliceridi: Omega-3 lahko znatno znižajo raven trigliceridov .
  • HDL holesterol: Nekatere starejše študije kažejo, da lahko omega-3 zvišajo raven HDL (dobrega) holesterola.
  • Krvni strdki: Omega-3 lahko preprečijo zlepljanje trombocitov. Po nekaterih starejših raziskavah to pomaga preprečiti nastajanje škodljivih krvnih strdkov.
  • Vnetja: Omega-3 zmanjšajo proizvodnjo nekaterih snovi, ki se sproščajo med vnetnim odzivom vašega telesa.
  • Za nekatere ljudi lahko omega-3 tudi znižajo LDL (slab) holesterol.

5. Lahko zmanjša simptome ADHD pri otrocih

Motnja pozornosti s hiperaktivnostjo (ADHD) je vedenjska motnja, za katero so značilni nepozornost, hiperaktivnost in impulzivnost.

 

Nekatere raziskave so pokazale, da imajo otroci z ADHD nižje ravni omega-3 maščobnih kislin v krvi kot tisti brez ADHD

Še več, številne starejše študije kažejo, da bi dodatki omega-3 lahko pomagali zmanjšati simptome ADHD.

 

Zlasti omega-3 lahko pomagajo izboljšati nepozornost in dokončanje nalog. Lahko tudi zmanjšajo hiperaktivnost, impulzivnost, nemir in agresijo.

 

6. Lahko zmanjša simptome presnovnega sindroma

Metabolični sindrom je skupek stanj. Vključuje osrednjo debelost – znano tudi kot trebušna maščoba – ter visok krvni tlak, visoke trigliceride, visok krvni sladkor in nizke ravni HDL (dobrega) holesterola.

 

To je velika skrb za javno zdravje, saj povečuje tveganje za številne druge bolezni, vključno s srčnimi boleznimi in sladkorno boleznijo.

Nekatere raziskave kažejo, da bi lahko omega-3 maščobne kisline pomagale izboljšati raven krvnega sladkorja, vnetja in dejavnike tveganja za srčne bolezni pri ljudeh s presnovnim sindromom .

 

7. Lahko zmanjša vnetje

Vnetje je naravni odziv na okužbe in poškodbe vašega telesa. Zato je ključnega pomena za vaše zdravje.

 

Vendar vnetje včasih traja dolgo časa, tudi brez okužbe ali poškodbe. To se imenuje kronično ali dolgotrajno vnetje. Dolgotrajno vnetje lahko prispeva k skoraj vsaki kronični bolezni, vključno s srčnimi boleznimi in rakom.

 

Predvsem maščobne kisline omega-3 lahko zmanjšajo proizvodnjo molekul in snovi, povezanih z vnetjem, kot so vnetni eikozanoidi in citokini. Pravzaprav so študije dosledno opazile povezavo med dodatkom omega-3 in zmanjšanim vnetjem.

 

8. Lahko koristi pri avtoimunskih boleznih

Pri avtoimunskih boleznih vaš imunski sistem zamenja zdrave celice za tuje celice in jih začne napadati.

 

Sladkorna bolezen tipa 1 je odličen primer, pri katerem vaš imunski sistem napade celice trebušne slinavke, ki proizvajajo inzulin.

Po eni študiji je bil povečan vnos več vrst maščobnih kislin v otroštvu, vključno z DHA, povezan z manjšim tveganjem za avtoimunost, povezano s sladkorno boleznijo tipa 1 pozneje v življenju.

 

Omega-3 lahko pomagajo tudi pri zdravljenju lupusa, revmatoidnega artritisa, ulceroznega kolitisa, Crohnove bolezni in luskavice.

 

9. Lahko izboljša duševne motnje

Pri ljudeh s psihiatričnimi motnjami so poročali o nizkih ravneh omega-3 . Zanimivo je, da se je pokazalo, da uživanje dodatkov omega-3 maščobnih kislin zmanjša nasilno vedenje. Nekatere študije tudi kažejo, da lahko dodatki omega-3 izboljšajo simptome pri ljudeh s shizofrenijo in bipolarno motnjo.

 

10. Lahko pomaga pri preprečevanju duševnega upada, povezanega s starostjo, in Alzheimerjeve bolezni

Veliko ljudi doživi upad delovanja možganov, ko se starajo.

 

Več študij povezuje višji vnos omega-3 z zmanjšanim duševnim upadom, povezanim s starostjo, in manjšim tveganjem za Alzheimerjevo bolezen.

En pregled nadzorovanih študij kaže, da so dodatki omega-3 lahko koristni ob nastopu bolezni, ko so simptomi AD zelo blagi.

 

11. Lahko pomaga pri preprečevanju raka

Rak je eden od vodilnih vzrokov smrti v Združenih državah, za maščobne kisline omega-3 pa se že dolgo trdi, da zmanjšujejo tveganje za nekatere vrste raka.

 

Pravzaprav nekatere starejše študije kažejo, da imajo ljudje, ki uživajo največ omega-3, do 55 % manjše tveganje za raka debelega črevesa. Poleg tega je uživanje omega-3 v nekaterih starejših študijah povezano z zmanjšanim tveganjem za raka prostate in raka dojke.

 

12. Lahko zmanjša astmo pri otrocih

Astma je kronična pljučna bolezen s simptomi, kot so kašelj, zasoplost in piskajoče dihanje. Hudi napadi astme so lahko zelo nevarni. Povzroča jih vnetje in otekanje dihalnih poti vaših pljuč.

Še več, stopnje astme v Združenih državah in po svetu v zadnjih nekaj desetletjih naraščajo.

Zanimivo je, da več študij povezuje uživanje omega-3 z manjšim tveganjem za astmo pri otrocih.

 

13. Lahko zmanjša maščobo v jetrih

Nealkoholna maščobna bolezen jeter (NAFLD) je pogosta bolezen, za katero je značilno kopičenje maščobe v jetrih.

Menijo, da prizadene 25 % svetovnega prebivalstva in velja za vodilni vzrok številnih drugih bolezni jeter, vključno s cirozo ali brazgotinami na jetrih.

 

Vendar pa raziskave kažejo, da lahko dodajanje maščobnih kislin omega-3 pomaga zmanjšati jetrno maščobo in vnetje pri ljudeh z NAFLD.

 

14. Lahko izboljša zdravje kosti in sklepov

Osteoporoza in artritis sta dve pogosti bolezni, ki vplivata na vaš skeletni sistem. Raziskave kažejo, da lahko omega-3 pomagajo izboljšati trdnost kosti s povečanjem količine kalcija v kosteh. Teoretično bi to moralo voditi do zmanjšanega tveganja za osteoporozo. Omega-3 lahko pomagajo tudi pri zdravljenju artritisa. Po enem pregledu šestih študij so tako dodatki omega-3 znatno zmanjšali bolečino pri ljudeh z osteoartritisom sinovialnih sklepov.

 

15. Lahko pomaga ublažiti menstrualne bolečine

Menstrualne bolečine se pojavijo v spodnjem delu trebuha in medenici ter se pogosto širijo v spodnji del hrbta in stegen.

To lahko bistveno vpliva na vašo kakovost življenja.

 

Vendar pa študije vedno znova kažejo, da imajo lahko ljudje, ki uživajo največ omega-3, manjše menstrualne bolečine.

 

Ena študija iz leta 2011 je celo ugotovila, da je dodatek omega-3 učinkovitejši od ibuprofena pri zdravljenju hudih bolečin med menstruacijo.

 

16. Lahko izboljša spanec

Dober spanec je eden od temeljev optimalnega zdravja. Pomanjkanje spanja je bilo povezano s številnimi boleznimi, vključno z debelostjo, sladkorno boleznijo in depresijo.

 

V nekaterih starejših študijah so bile nizke ravni omega-3 maščobnih kislin povezane tudi s težavami s spanjem pri otrocih in obstruktivno apnejo pri spanju pri odraslih.

Poleg tega so v nekaterih študijah na živalih nizke ravni DHA povezane z nižjimi ravnmi hormona melatonina, ki vam pomaga zaspati.

 

Študije pri otrocih in odraslih prav tako kažejo, da lahko dopolnjevanje z omega-3 izboljša nekatere vidike spanja in lahko zaščiti pred motnjami spanja.

 

17. Lahko podpira zdravje kože

DHA je strukturna sestavina vaše kože. Odgovoren je za zdravje celičnih membran, ki sestavljajo velik del vaše kože.

 

EPA prav tako koristi vaši koži na več načinov:

 

  • spodbujanje hidracije kože
  • preprečevanje hiperkeratinizacije lasnih mešičkov, ki se pojavi kot majhne rdeče izbokline, pogosto vidne na nadlahteh
  • ščiti pred prezgodnjim staranjem vaše kože
  • zmanjšanje tveganja za nastanek aken
  • Študije na živalih kažejo, da lahko omega-3 pomagajo zaščititi kožo pred poškodbami sonca.

Mega Omega 3, 180 kapsul

Na zalogi
21,90 €

Kokosovo olje EKO - nevtralno, 500ml

Na zalogi
6,49 €

Arašidov namaz EKO - kremast, 350g

Na zalogi
3,90 €

Fiber Complex (zanjo), 120 tablet

Na zalogi
12,99 €

Ko obiščete našo spletno stran, samodejno namestimo potrebne piškotke v vašo napravo, da se lahko naša spletna stran pravilno prikazuje in deluje. V vašo napravo lahko namestimo tudi neobvezne analitične in marketinške piškotke, če izberete možnost »Sprejmi vse«. Ti piškotki zbirajo in analizirajo različne informacije o vaši interakciji z našim spletno stranjo in drugimi spletnimi mesti za ciljno usmerjeno oglaševanje.

Prosimo, kliknite gumb  Sprejmi vse, če se strinjate z uporabo vseh vrst piškotkov ali zavrnite neobvezne piškotke s klikom na Zavrni vse '. Za več informacij si oglejte našo Politiko piškotkov.

×
Upravljanje s piškotki na spletnem mestu Bodygain
Obvezni piškotki

so piškotki, ki so nujno potrebni za pravilno delovanje spletne strani in brez njih prenos sporočil v komunikacijskem omrežju ne bi bil mogoč. Ti piškotki so prav tako potrebni, da vam v podjetju lahko ponudimo storitve, ki so na voljo na naši spletni strani. Omogočajo prijavo v uporabniški profil, izbiro jezika, strinjanje s pogoji in identifikacijo uporabnikove seje. Za njihovo uporabo nismo dolžni pridobiti soglasja.

Analitični piškotki

Ti piškotki nam pomagajo razumeti, kako naši obiskovalci uporabljajo našo spletno stran. S pomočjo njih izboljšujemo uporabniško izkušnjo in ugotavljamo zahteve in trende uporabnikov. Te piškotke uporabljamo le, če ste s tem izrecno soglašali.

Oglaševalski piškotki

Vtičniki in orodja tretjih oseb, uporabljeni kot piškotki, omogočajo delovanje funkcionalnosti, pomagajo analizirati pogostost obiskovanja in način uporabe spletnih strani. Če se z uporabo teh posameznik ne strinja, se piškotki ne bodo namestili, lahko pa se zgodi, da zato nekatere zanimive funkcije posameznega spletnega mesta ne bodo na voljo. Te piškotke uporabljamo le, če ste s tem izrecno soglašali.

Piškotki družbenih omrežij

Omogočajo zagotavljanje vsebin za objavo v socialnih omrežjih in si zabeležijo vaše odločitve, da lahko zagotavljajo bolj osebno in izboljšano uporabniško izkušnjo. Te piškotke uporabljamo le, če ste ob uporabi spletnih strani prijavljeni v uporabniški račun Twitter, Facebook oziroma Google.

1. Splošno o piškotkih 1.1. Kaj so piškotki

Piškotki so male besedilne datoteke, ki jih večina sodobnih spletnih mest shrani v naprave uporabnikov, torej oseb, ki s svojimi napravami katerimi dostopajo določene spletne strani na internetu. Njihovo shranjevanje je pod popolnim nadzorom uporabnika, saj lahko v brskalniku, ki ga uporabnik uporablja, hranjenje piškotkov omeji ali onemogoči.

Tudi ob obisku spletne strani in njenih podstrani, ter ob izvajanju operacij na strani, se na vaš računalnik, telefon oziroma tablica, samodejno oziroma ob vašem izrecnem soglasju namestijo določeni piškotki, preko katerih se lahko beležijo različni podatki.

1.2. Kako delujejo in zakaj jih potrebujemo?

Vsakemu obiskovalcu oziroma nakupovalcu je ob začetku vsakokratne uporabe spletne trgovine dodeljen piškotek za identifikacijo in zagotavljanje sledljivosti (t.i. "cookie"). Strežniki, ki jih podjetju nudi podizvajalec, samodejno zbirajo podatke o tem kako obiskovalci, trgovci oziroma nakupovalci uporabljajo spletno trgovino ter te podatke shranjujejo v obliki dnevnika uporabe (t.i. »activity log«). Strežniki shranjujejo informacije o uporabi spletne trgovine, statistične podatke in IP številke. Podatke o uporabi spletne trgovine s strani nakupovalcev lahko podjetje uporablja za anonimne statistične obdelave, ki služijo izboljševanju uporabniške izkušnje in za trženje izdelkov in/ali storitev preko spletne trgovine.

Posredno in ob pridobitvi soglasja, lahko spletna trgovina na napravo obiskovalca oziroma nakupovalca shrani tudi piškotke zunanjih storitev (npr. Google Analytics) ki služijo zbiranju podatkov o obiskih spletnih mestih. Glede zunanjih storitev veljajo pravilniki in splošni pogoji o obdelovanju osebnih podatkov, ki so dostopni na spodnjih povezavah.

2. Dovoljenje za uporabo piškotkov

Če so vaše nastavitve v brskalniku s katerim obiskujete spletno mesto takšne, da sprejemajo piškotke, pomeni, da se z njihovo uporabo strinjate. V primeru, da ne želite uporabljati piškotkov na tem spletnih mest ali jih odstraniti, lahko postopek za to preberete spodaj. Toda odstranitev ali blokiranje piškotkov lahko rezultira v neoptimalnem delovanju tega spletnega mesta.

3. Obvezni in neobvezni piškotki ter vaše soglasje 3.1. Podjetje za uporabo obveznih piškotkov ni dolžno pridobiti vašega soglasja (obvezni piškotki):

Obvezni piškotki so piškotki, ki so nujno potrebni za pravilno delovanje spletne strani in brez njih prenos sporočil v komunikacijskem omrežju ne bi bil mogoč. Ti piškotki so prav tako potrebni, da vam v podjetju lahko ponudimo storitve, ki so na voljo na naši spletni strani. Omogočajo prijavo v uporabniški profil, izbiro jezika, strinjanje s pogoji in identifikacijo uporabnikove seje.

3.2. Piškotki, ki niso nujni z vidika normalnega delovanja spletne strani, in za katere smo dolžni pridobiti vaše soglasje (neobvezni piškotki):

Analitični piškotki

Ti piškotki nam pomagajo razumeti, kako naši obiskovalci uporabljajo našo spletno stran. S pomočjo njih izboljšujemo uporabniško izkušnjo in ugotavljamo zahteve in trende uporabnikov. Te piškotke uporabljamo le, če ste s tem izrecno soglašali.

Oglaševalski piškotki

Vtičniki in orodja tretjih oseb, uporabljeni kot piškotki, omogočajo delovanje funkcionalnosti, pomagajo analizirati pogostost obiskovanja in način uporabe spletnih strani. Če se z uporabo teh posameznik ne strinja, se piškotki ne bodo namestili, lahko pa se zgodi, da zato nekatere zanimive funkcije posameznega spletnega mesta ne bodo na voljo. Te piškotke uporabljamo le, če ste s tem izrecno soglašali.

Piškotki družbenih omrežij

Omogočajo zagotavljanje vsebin za objavo v socialnih omrežjih in si zabeležijo vaše odločitve, da lahko zagotavljajo bolj osebno in izboljšano uporabniško izkušnjo. Te piškotke uporabljamo le, če ste ob uporabi spletnih strani prijavljeni v uporabniški račun Twitter, Facebook oziroma Google.

5. Kako upravljati s piškotki?

S piškotki lahko upravljate s klikom na povezavo "Nastavitve piškotkov" v nogi spletne strani.

Nastavitve za piškotke pa lahko nadzirate in spreminjate tudi v svojem spletnem brskalniku.

V primeru, da želite izbrisati piškotke iz vaše naprave, vam svetujemo, da se držite opisanih postopkov, s tem pa si boste najverjetneje omejili funkcionalnost ne samo našega spletnega mesta, ampak tudi večino ostalih spletnih mest, saj je uporaba piškotkov stalnica velike večine sodobnih spletnih mest.